net yok(sa) sid de (mi) yok?

Merhaba,

hep bir motosikletim olsun istedim. bazen dönüp arkama baktığımda, neden, nereden tutulduğuma hiç anlam veremiyor, ancak hala deliler gibi istiyorum. son birkaç yıldır, bir de linux kullanmak istedim. hep kendimi kullanmak için ikna ettiysem de, bir türlü tam manasıyla kullanamadım. bilgisayarımdaki tüm partition'ları kaldırıp, sadece linux bıraktım bir gün, kırk değişik dağıtım denedim, suse, mandrake, redhat... hayatın garip bir cilvesi olsa gerek, bilmem kaç sene önce, ilk defa rawrite ile 4 diskete imaj alıp, root'una '/ls' yazabilince, nba'deki gulyabaniler gibi zıplayıp göğüslerimizi vurduğumuz debian'ın geçenlerde yedi-sekiz cd'lik woody sürümünü satın alıp, kurduğumda gerçekten linux kullanıcılarının ne demek istediklerini anlayabildim. ancak, bir süre kullandıktan sonra, ev kullanıcısı olarak temel ihtiyaçlarımı gidermekteki sabrımı tüketince yeniden uzun bir ara verdim. şimdi tekrar bir heyecan sardı, ancak aklımdaki iki soruyu danışmak istedim. (bir) son sürümü -sid- kursam benim gibi "gedikli-homeuser-newbie" için daha iyi mi olur? (iki) internet bağlantım yok gibi.. yani elimdeki woody'nin üzerine "apt-get -u dist-upgrade"ile sid yükleyemiyorum. bu durumda hiç mi şansım yok?, elinde sid sürümünün cdlerini bulunduran bir kullanıcı/şahıs/kurum bulabilir miyim?

çok teşekkür ediyor, iyi bayramlar diliyorum.

volkan.