Re: cdrom sorunu

Cdrom olayımda hatırladığım kadarıyla, icinde cd olmasına rağmen, cd
cıkartılamıyor hatası veriyor, ve hemen umount ediyor. Tekrar sağ
tıklayıp, bağla dediğimde cd yi görebiliyordum.
Malesef su anda makinemin basında deilim,ve bir hafta kadar da
olamayacagım. Ancak sunu söyleyebilirimki benim x ortamım baya sorun
yaratmaya basladı. Cd rom problemim yüzünden bilgisayarı restart
yapmıstım. Debian tekrar acıldıgında bu sefer de bilgisayarı x ten
kapatmak/çıkmak istediğimde hic bir sey olmuyordu. Sonunda konsoldan
halt diyerek kapattım. Ayrıca system tray/görev cubugu  bölümü de yok
oldu ve geri getiremiyorum.

Acaba gnome u tekrar yüklesemmi? Acıkcası kde kullanıyorken
bilgisayarın yapılandırması,programlar acısından cok zengindi. Gnomu
eksik kurmus olabilirmiyim? Yada virüs,trojan falanmı girmiş:)

Mplayerla divx izleyememe sorunumu söyle cözdüm, aynı sorunu yasayan
arkadaslara: Sadece görüntü dosyasıyla, altyazı dosyasının adlarını
aynı yapın otomatik acıyor. Bunun dışında sonradan farklı isimli
altyazı dosyası eklemeek istediğimde, daha önceki maillerimde attığım
sorunlar devam ediyor.

Yardımlarınız icin sağolun, hepinize iyi bayramlar arkadaşlar ...