Gaim kullanmak

Tekrar merhaba;

Internet uzerinde ancak Instant messaging ile temasa
gecebilecegim bir adam var. MSN ya da AOL idlerini
biliyorum. Bu maksada yonelik Gaim programini kurdum.
Web arayuzlerinden zorlaya zorlaya AOL ve MSN icin
birer account olusturabildim. Gaim le bu accountlara
login olabiliyorum. Ancak windows zamanlarimizdan
hatirladigimiz ICQ dan adam arattirma daha sonra
kontak listemize ekleme falan gibi isler
yapilabiliyora benzemiyor. Arkadas ekleme kismina
adamin id sini yazinca, online degil gibi sacma bir
karsilik geliyor.

Var mi bu sistemi isletebilen?

=====

seckiner.net reactivated. visit, see, benefit, contribute.
seckiner.net yeniden yayýnda. gelin, görün, faydalanýn,
katkýda bulunun.