Re: Fwd: merhaba

**mldonkey server kurmayı basardım,kmldonkey i ilk calıstırdıımda yine
"çekirdeğe bağlantı reddedildi hatası alıyorum", ve mldonkey baglantı
sihibazını başlattığımda tekrar su cıktıyı alıyorum,

Locate Your Core
Now, select the full path to your MLDonkey core, which you (or your
distribution) downloaded earlier, below. If the archive you downloaded
only contained one file, then this is the core, otherwise look for the
file called "mlnet".

,ve yeri bulamadıımdan, uygulamayı devam ettiremeyip, yapılandırmayı
tamamlıyamıyorum.

**gifte ilgili ayarları yapamadığıma dair msj alıyorum, ki elimden
geldiğince yapılandırdım, bircok soru sormustu ve dogru anlayamadıım
bir cok sey vardı. giftd veya giftd -d cıktısı su. Gifti synapticten
yükledim (ftp.nerim.net)

*** ERROR: Your setup is incomplete ***

You will need to run gift-setup and be sure that you read absolutely
every configuration option (no, really).  Some default configuration
values are considered illegal, and will raise this error message.  If you
suspect that you have configured giFT properly, consult the conf files in
/root/.giFT/ for diagnostic purposes.

If you are still having problems you should consult the QUICKSTART guide
available from the standard giFT distribution.

** javayı belirttiğiniz adresten indirmeye başladı. İşlem sonuçlanınc
bir sorun olmaz heralde:) (finallerim acıklandı, sonucu
bekleyemiycem.)

Cok teşekkürler, saygılar..