merhaba

Merhaba arkadaşlar 3sorunum var..

1>> synaptic ile kmldonkey kurdum fakat çekirdeğe bağlantı
reddediliyor, locate yoru core ile su uyarıyı veriyor :
((Now, select the full path to your MLDonkey core, which you (or your
distribution) downloaded earlier, below. If the archive you downloaded
only contained one file, then this is the core, otherwise look for the
file called "mlnet"))
Fakat mlnet adlı dosyanın(?) nerede olduğunu bulamadım? Benzer sorun
yasayan yada kmldonkeyi kurup, kullanabilen biri varsa bilgilerini
paylasırsa sevinirim.

2>> Mplayer icin alsa paketinide kurdum, önceden ses hatası veriyordu
suanda ses hatası vermiyor fakat hala ses alamıyorum, ayrıca altyazı
üstüne tıkladıımda, oynattığı avi iptal oluyor, yani .sub ı acmaya
calısıyor ki o da olmuyor. Mplayerda söyle divxi
altyazılarıyla,sesiyle izleyebilen varmı:) Yada tavsiyeniz baska bir
program varmı? Mplayer tekrar kursam? Yada bir üst versiyona nasıl
gecirebilirim?

3>> Görev cubugu (system tray) amsn programını kullanırken (benim
yüzümden) artık kullanılmıyor. Amule kullanırken mesela amule
kücülttüğümde görev cubugu yerine deilde ayrı kucuk bir pencerede
amule simgesi görünüyor. Görev çubuğuu nasıl aktif hale getirebilirim?

Debian sarge,Gnome kullanıyorum.
Teşekkürler şimdiden..