Re: Fwd: merhaba

Merhaba,

On Sun, 16 Jan 2005 23:54:11 +0200, ozguc gonul <ozgucgonul@gmail.com> wrote:

merhaba,
127:/home/ozguc# apt-get install mldonkey-server
Reading Package Lists... Done
Building Dependency Tree... Done
Package mldonkey-server is not available, but is referred to by
another package.This may mean that the package is missing, has been
obsoleted, or
is only available from another source
E: Package mldonkey-server has no installation candidate

http://www.serdaraytekin.com/docs/os/debian/sarge-install-6.html adresindeki bilgilere göre sources.list dosyanızı güncelleyin. apt-get update ile güncelleme işleminden sonra mldonkey-server kurulumunu tekrar deneyin

hatasını alıyorum, mplayerda ise ses sorunum düzeldi fakat open-->load
subtitle secenegini sectiimde, görüntü gidiyor, altyazı da görünmüyor.
 Aynı sorunu xine da da alıyorum.

görüntü nasıl gidiyor ? program mı kapanıyor ?

teşekkürler.

On Mon, 17 Jan 2005 23:33:30 -0000, Osman Yüksel <yuxel@sonsuzdongu.com> wrote:
Selam,
On Sun, 16 Jan 2005 23:12:35 +0200, ozguc gonul <ozgucgonul@gmail.com>
wrote:

> Merhaba arkadaşlar 3sorunum var..
>
> 1>> synaptic ile kmldonkey kurdum fakat çekirdeğe bağlantı
> reddediliyor, locate yoru core ile su uyarıyı veriyor :
> ((Now, select the full path to your MLDonkey core, which you (or your
> distribution) downloaded earlier, below. If the archive you downloaded
> only contained one file, then this is the core, otherwise look for the
> file called "mlnet"))
> Fakat mlnet adlı dosyanın(?) nerede olduğunu bulamadım? Benzer sorun
> yasayan yada kmldonkeyi kurup, kullanabilen biri varsa bilgilerini
> paylasırsa sevinirim.

mldonkey-server kurulu mu ?
apt-get install mldonkey-server

> 2>> Mplayer icin alsa paketinide kurdum, önceden ses hatası veriyordu
> suanda ses hatası vermiyor fakat hala ses alamıyorum, ayrıca altyazı
> üstüne tıkladıımda, oynattığı avi iptal oluyor, yani .sub ı acmaya
> calısıyor ki o da olmuyor. Mplayerda söyle divxi
> altyazılarıyla,sesiyle izleyebilen varmı:) Yada tavsiyeniz baska bir
> program varmı? Mplayer tekrar kursam? Yada bir üst versiyona nasıl
> gecirebilirim?

filmi açtıktan sonra sağ tık ile "file -> Load subtitle" gibi bir seçenek
ile altyazı yükleyebilirsiniz.
Ses açık mı ? alsamixer ile sesi açmayı denediniz mi ?

--
Osman Yüksel