Re: wiki ile debian sss veritabani

Yeni bir Debian kullanıcısı olarak listenin aslında görevini çok iyi
yaptığını söylemeliyim. Ama liste kesmiyorsa ve bir SSS hazırlanacaksa
bence bu http://debian-tr.org çerçevesinde yapılırsa daha oturaklı olur
diye düşünüyorum. O site kime ait, oraya konması durumunda herkese
ulaşır mı bilmiyorum ama Debian hakkında oldukça güzel belgeler var ve
genel olarak çok iyi olmuş bence site... (Drupal sağolsun ;-))

SSS, genel anlamda ön gördüğünüz soruları site içerisinde yayınlamanızla
olur ancak tahmin edemeyeceğiniz şeyler de olabilir. Ben kendi sitemi
oluştururken genelde ekran görüntüsü olmasına dikkat ediyorum. (yakında
kısmetse tekrar güzel bir başlangıç yapacağım) Haliyle SSS'ye sığmayacak
yazılar olabilir. Emre'nin bluetooth yazısı gibi.. Ya da ne bileyim
diğer yazılar gibi.. Bence spesifik konularla ilgili yazılar
olabildiğince oraya yazılırsa çok daha faydalı olur.

Alper KANAT
http://raptiye.org