Re: Debian Sorunları #2

On Thu, 2005-01-06 at 22:43 +0200, Alper KANAT wrote:

> gst-inspect olacakmış, sizin mesajınızda gst-instpect 'di :)

evet hem de iki kere oyle yazmisim, ogrenemedik ingilizceyi, turkce de
ayri sakat zaten.

> Bunların çoğu gözükmüyor GUI'sinde..?

simdi siz 0.8 i kuracaksiniz, o zaman _da_ gorunmiyecek muhtemelen

grep sink li numarayi yapip
"Custom" olarak gordugunuz seyi girebilirsiniz

java icinse, ben java.sun.com dan indirilen resmi paketin debian dostu
olarak
nasil kurulacagini anlatiyordum, gordugum kadariyla oyle bir dosya
mevcut degil. 1.4 ile memnunsaniz hic kasmayin.

dil olarak 1.5 ile 1.4 arasinda onemli farklar var, tabi java yi
sallayip debian da rahat kurulan c#/mono yoluna da gidilebilir.

--
A. Alphan Bayazit
http://www.bayazit.net/alphan