Re: wiki ile debian sss veritabani

Merhaba,

* Enver ALTIN [2005-01-06 22:40:35+0200]

> http://sss.linux.org.tr/ adresinde içeriği Linux Kullanıcıları Derneği
> Sıkça Sorulan Sorular Çalışma Grubu tarafından yönetilen veritabanı var.
>
> Belki onlarla sss@linux.org.tr adresinden iletişim kurulabilir ve orada
> uygun bir yerde Debian kategorisi oluşturulması önerilebilir, sorular ve
> yanıtlar oraya kaydedilebilir.
>
> Zira kanımca bu tür soruların/sorunların çok azı genel anlamda tüm
> Debian kullanıcılarını ilgilendirecek, önemli bir kısmı yalnızca duruma
> özel çözümler olsa gerek.

Katiliyorum.  Hatta orada biraz daha soyutlama yapmak mumkun.  Dagitima
ozel sorular icin sadece Debian degil; Ubuntu, Slackware, Fedora vs.
hepsi etiketlenebilir.  Bu listeyi actigimiz ilk gunlerden bu yana
Debian'a, bilhassa paket yonetimine ozel cok soru-cevap oldu.  Yani
SSS'in Debian bolumunun cok zengin olacagina eminim :-)  Bir ara boyle
bir ise girismistik aslinda, fakat yarim kaldi.  Her zamanki mesele,
insan kaynagi...  Boyle durumlarda ise on ayak olacak, yuku sirtlayacak
arkadas kimse nihai karari buyuk olcude ona birakmayi tercih ederim,
yukarida sadece gorusumu ifade ettim :-)