Re: Debian Sorunları #2

Sun'ın J2SDK'sını APT ile bu nedenle yükleyemiyorum.

tunix:~# apt-get install sun-j2sdk1.5debian
Reading Package Lists... Done
Building Dependency Tree... Done
Some packages could not be installed. This may mean that you have
requested an impossible situation or if you are using the unstable
distribution that some required packages have not yet been created
or been moved out of Incoming.

Since you only requested a single operation it is extremely likely that
the package is simply not installable and a bug report against
that package should be filed.
The following information may help to resolve the situation:

The following packages have unmet dependencies:
sun-j2sdk1.5debian: Depends: sun-j2sdk1.5 but it is not installable
E: Broken packages
tunix:~#

---

tunix@tunix:~$ gst-instpect 2>/dev/null | grep -i sink
tunix@tunix:~$

Herhangi bir çıktı yok.

---

dhclient-script dosyasının içindeki satırları buraya yazmadan önce görmüştüm ancak direk kaynak koduna müdahele etmek yerine bir script dosyasıyla daha sonra benim DNS'lerimi içeren bir dosyayı resolv.conf'un üstüne yazmak bana daha mantıklı geldiği için farklı bir çözüm yolu sordum. Dediğiniz gibi benim nette bulduğum çözüm update.rc-d komutuyla yapılıyordu. Debian'da açılış betiği oluşturmak kasacak biraz galiba ;-)

Alper KANAT
http://raptiye.org