Re: Debian Vmware problemi

Merhaba,

Vmware'i deb paketinden kurmak bazen .tar.gz den kurmaktan daha zahmetli ve ugrastirici olabiliyor.
Ozellikle asagidaki depodaki unstable da yer alan paketler sargede cok sorun cikarabiliyor.

Sarge'de vmware paketi icin;

deb http://www.fbriere.net/debian/dists/sarge ./

vmware-source paketi icin

deb-src http://www.fbriere.net/debian/dists/sarge ./

Vmware-modules paketini olusturmak biraz zahmetli, zahmeti zor olmasindan degil bir suru paketi
indirip bagimliliklari ayarlayip build etmekten kaynakli. Bundan dolayi cogu zaman vmware'i .tar.gz
den kurmayi tercih ediyorum.

Simdi sizin is biraz karisti. Hem deb paketinden hemde .tar.gz den kurulum yaptiniz anladigim
kadari ile.

Sayet problemler halen devam ediyorsa size su yontemi onerebilirim.

1- vmware-uninstall.pl ile .tar.gz den olan kurulumu iptal edin.
2- /etc/apt/sources.list icine

deb http://www.fbriere.net/debian/dists/sarge ./

kaydini girip apt-get update den sonra, apt-get install vmware

Daha once olusturmus oldugum bir vmware-modules paketi var bunuda asagidaki adresden alip dpkg ile
kurun

http://www.serdaraytekin.com/files/debian/sarge/vmware/

Sonra vmware ile calistirip deneyin.

Emin degilim ama, her restart isleminden sonra yeniden kurulum istemesi, kurulumu yaparken
gosterdiginiz kernel header dosyalarinin yerinin farkli olmasindan, reboot isleminden sonra ise
makineyi actiginiz kernelin farkli olmasindan kaynaklanabilir. Kurulumu yaparken hangi versiyon
icin kernel header dosyalarini gostermisseniz, makineyide o kernel ile acip denemek gerek.

Saygilarimla,
Serdar Aytekin