Debian Vmware problemi

Merhaba

synaptic yardımıyla vmware kuruyorum kurulum sonunda tum işlemler
başarıyla uygulandı yazıyor fakat ust kısımdaki ayrıntında şöyle bir
hata var

not intalled and no info is available

Modules package not installed or not configuared
invoke-rc.d: initscript vmware, action "start" failed

vmware i açtıgımda pencere açılıyor fakat bir sanal sistemi
çalıştırmak istediğimde şu hatayı veriyor

Could not open /dev/vmmon: No such divice.
please make sure that the kernel module 'vmmon' is loaded

kde kotrol merkezinden baktıgımda kernel kısmında kernel yuklenmedi
şeklinde bir hata veriyor bununla alakalı olabilirmi?

bilgisi olan arkadaşların yardımını bekliyorum.
Koray