Re: Debian Vmware problemi

On Tue, 28 Dec 2004 22:27:23 +0200, Emre Kadıoğlu <emrek@gawab.com> wrote:
> Hocam benim bildiğim vmware in deb paketi yok apt depolarında ama eğer
> sen programı satın aldıysan ve onlar bir deb deposu ismi verdiyse ve
> ordan yüklüyorsan orda vmware-modules-2.6.8-1-686 isminde bir paket
> olmalı eğer yoksa
> apt-cache search vmware-modules komutuyla olan paketleri aratın orda
> olan bir kerneli sisteme kurun ve o kernelle kullanın.
> eğer unofficial bir depo dan bu paketi cektiyseniz size onerim emule
> bittorrent gibi bir paylaşım ağından vmware in sonu *.tar.gz uzantılı
> bir versiyonunu çekip kurulumu ordan gerçekleştirmeniz

Hocam apt-get.org sitesinden vmware dep paketlerini buluyorum
sources.list e ekliyorum bu şekilde kuruyorum eger tar.gz paketinden
kurmak istersem bana gcc surumuyle ilgili bir hata veriyor sanırım
bende 3.4 versiyonu var o 3.5 versiyonunu istiyor synaptic ile baktım
3.5 versiyonu yok buna rağmen defaultta no secili satırı yes e cevirip
kurulumu tamamlıyorum vmware-config.pl komutu ile ayarlarımı yapıyorum
sorunsuz calısıyor fakat sistemi yeniden başlattıgımda tekrar
vmware-config.pl yi calıstırmamı istiyor yani işin özeti sistem her
restarttan sonra kurulum istiyor bu sebeple hazır paketleri
kullanıyordum

yardımların için teşekkürler...