HP Deskjet

Merhaba arkadaslar;

Isyerindeki makinaya da debian  kurmustum. Orada 2.4.25 (galiba) turu kernel yuklu olmasi lazim. Eski bir Celeron 400 oldugu icin yeni kernele de upgrade etmemistim ihtiyac olmaz diye dusunerek. HP 3550 model bir yazici CUPS ile KDE altindan calistiriyorum. Sorunum her 2-3 yazma isleminden birinde kagidi icine aliyor ve bir satir birsey yazar gibi yapip oyle takiliyor. Isikli dugmesi yanip sonmeye basliyor. Eger cihazin elektrik kablosunu cikarip takmazsam dugmesine degisik tekniklerle basmak yoluyla yazdirma faaliyetlerimi tekrar hayata donduremiyorum. Ha bir de kagidi cekistirip cikartmak zorunda kaliyorum printer olmeden once buna daha ne kadar dayanacak merak ediyorum.

Bir arastirdim HP nin inkjet serisinin hicbirinde fiziksel acma kapama dugmesi yok. Eger olanini bulsam alacagim ve takildigi zaman dugmesinden acip kapatarak idare edebilirim.

Ya aslinda kisacasi ben debianda yerel inkjet yazici meselesini sorunsuz olarak kullanmakta olan bir arkadastan bana da tavsiyeler vermesini bekliyorum. Isyeri gibi beklemeye tahammulu olmayan bir mekanda bu sartlarda yazici kullanmak imkansiz. Ve lazer turu bir yazici almam da su an mumkun degil.

Sagolun.

Do you Yahoo!?
Dress up your holiday email, Hollywood style. Learn more.