nvidia xmms debian ??? -7-

geçen mail yanlýþ yazmýþým benim derdim libvorbisfile.so.0 dosyasý ileydi.. neyse ama ben sizin demek istediðinizi anladým.

ln -s libvorbisfile.so.3 libvorbisfile.so.0

ile iþi çözdüm hakkaten iþe yaradý ve þuan nvidia sürücü kurulu olduktan xmms/stable sorunsuz çalýþýyor. benim aklýma kýsa yol yapmak yerine direkt netten biryerden "libvorbisfile.so.0" dosyasýný bulup /usr/lib dizini altýna kopyalamak vardý. sürüm farkýndan dolayý gene sorun çýkar diye xmms madem illa libvorbisfile.so.0 dosyasýný istiyor onu bulayým koyayým demiþtim. ama sizin yöntemide bir deneyeyim dedim (denemeye deðerdi ) libvorbisfile.so.0 -> libvorbisfile.so.3 dosyasýný yönlendirdim. ve hakkaten sorun giderildi. güzel taktik teþekkür ederim.

ee sabrýn sonu selamettir diye boþuna dememiþler sabýr ettim sonunda kazandým :)

ilgilenen arkadaþlara çok teþekkür ederim.