Re: nvidia debian

eklemeyi şu şekilde yapabilirsiniz.

konsoldan su komutuyla root olun ve şu komutu verin

echo nvidia >>/etc/modules

bu komuttan sonra nvidia modules dosyasina eklenecektir.

hotplug scriptinin çalışıp çalışmadığını anlamak içinde iki alternatif
yol var birincisi ve kolay olanı
apt-get install rcconf  ya da apt-get install sysvconfig komutuyla bu
iki programdan birini yükleyin rcconf u yüklediğinizi var sayalım
rcconf komutunu verdikten sonra açılan programda hotplug ın önünde *
işareti varsa açılışta script çalıştırılıyor demektir.

ya da /etc/rc*.d klasorlerinde içinde hotplug geçen bir dosya var mı
kontrol edin * işareti yerinde 1 den 6 ya kadar sayılar olacak