Re: nvidia xmms debian ??? -4-

Merhaba,

> Debian hakkýnda hep güzel þeyler duyardým , hatta çoðu sitede Debianýn
> testing ve unstable sürümlerinin bile diðer daðýtýmlarýn stable
> sürümlerinden daha kararlý olduðu hep söylenir. Ama yaþadýðým bu deneyimden
> sonra Debina olan güvenim çok ciddi þekilde sarsýlmýþ durumda ve debian
> için söylenen kararlýdýr durumu biraz hava gibi gelmeye baþladý.
>
> Ama sabýrlý biriyim sonuna kadar problemi hallettmeye çalýþacam. Bu
> konuda yardýmlarýnýz ve fikirleriniz bekliyorum.

Konunun Debian ile alakasi yok aslinda. Sorun Nvidia suruculerinden kaynaklaniyor gorunuyor. Bu
uzun suredir bilinen bir hata ancak giderilmemis gorunuyor. Debian'in bu hata icin yapabilecegi
birsey yok. Hatayi Nvidia'nin gidermesini beklemek lazim.

Ayrica google'daki arama sonuclarinda hatanin sadece 2.6 cekirdek ile kaynaklandigina dair bilgiler
var. Sayet 2.6 kernel ile bu hatalari aliyorsaniz, Nvidia suruculerini kullanmak icin 2.4 serisi
cekirdek kurup onunla deneyin.

Baska bir alternatifde nvidia suruculerini nasil, hangi yontemle kurdunuz bilemiyorum ama
Nvidia'nin sitesindeki son suruculeri cekip kurmak olabilir. Ancak kesin cozume ulastirirmi
bilemiyorum denemek gerekli.

Konu ile ilgili hata bildimi icin asagidaki linki takip edebilirsiniz.Bu konuda bildirilmis bir
suru bug var ama hepsi asagidaki linke yonlendirilmis durumda.

http://bugs.debian.org/219352

Saygilarimla,
Serdar Aytekin