Re: firefox 1.0 icin Turkce

Quoting Mehmet Seckiner <seckiner@yahoo.com>:

> Asagidaki adreste Firefox 1.0 Turkce icin installer
> dosyalari var. bu listenin arsivini google da aratinca
> firefox-locale-tr paketinin hazirlandigini ancak 0.8
> versiyonuna bagimlilik gosterdigini okudum. apt-get
> remove la firefox' u kaldirip sonra bu installer dan
> kurmak tavsiye edilir mi? Debian da Firefox 1.0 Turkce
> kullanmak mumkun mu?
>
> http://mozilla.linux-sevenler.org/index.php?
option=com_remository&Itemid=60&func=selectfolder&filecatid=23

Firefox'u Turkce olarak kullanmak isteyen arkadaslara tavsiyem once Ingilizce
Firefox paketlerini kurmalari ardindan XPI paketlerini[1] Firefox uzerinden
yuklemeleridir.
Mozilla Turkiye ekibinde Debian icin paket derleyecek gonullu bulunmadigindan
Debian icin Turkce Firefox yapabilmis degiliz.

[1]  ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/1.0/linux-i686/xpi/
--
Arda Çetin                 : arda~linux-sevenler.org
LinuxMarket Store          : http://www.linuxmarket.org