From: Arda Çetin [mailto:arda@linux-sevenler.org]
Sent: Thursday, December 09, 2004 5:34 PM
To: Mehmet Seckiner
Cc: Debian-user-turkish
Subject: Re: firefox 1.0 icin Turkce

Quoting Mehmet Seckiner <seckiner@yahoo.com>:

> Asagidaki adreste Firefox 1.0 Turkce icin installer dosyalari var. bu
> listenin arsivini google da aratinca firefox-locale-tr paketinin
> hazirlandigini ancak 0.8 versiyonuna bagimlilik gosterdigini okudum.
> apt-get remove la firefox' u kaldirip sonra bu installer dan kurmak
> tavsiye edilir mi? Debian da Firefox 1.0 Turkce kullanmak mumkun mu?
>
> http://mozilla.linux-sevenler.org/index.php?
option=com_remository&Itemid=60&func=selectfolder&filecatid=23

Firefox'u Turkce olarak kullanmak isteyen arkadaslara tavsiyem once
Ingilizce Firefox paketlerini kurmalari ardindan XPI paketlerini[1] Firefox
uzerinden yuklemeleridir.
Mozilla Turkiye ekibinde Debian icin paket derleyecek gonullu
bulunmadigindan Debian icin Turkce Firefox yapabilmis degiliz.

[1]
ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/1.0/linux-i686/xpi/
--
Arda Çetin                 : arda~linux-sevenler.org
LinuxMarket Store          : http://www.linuxmarket.org