LAN kurulumu icin

Merhaba,
PXE (client) ile dhcpd ve tftp kullanarak yükleme yaparken, açılış (boot) sonrasında bir mirror'dan dosyaları alıyorum. Elimdeki 14 CD (sarge imajlarından) ile içerde bir mirror oluşturma (teknik olarak yanlış bir adlandırma olabilir), ya da installer'ın içerde bir http sunucusundaki dosyaları kullanarak network kurulumunu gerçekleştirmesi için ne tür bir sistematik önerirsiniz?
14 CD'yi indirmek zaman aldı!
Şu tür şeyleri bu yüzden tercih edecek durumdayım:
1. CD imajlarını bir makineye koymak ve installer'ın bu imajlara (ya da server üzerinde mount edilmiş içeriklerine) network üzerinden ulaşarak kullanmasını sağlamak. 2. jigdo'nun yaptığını tersinden yapıp, elimdeki imajlardan bir http server üzerinde debian mirror'larına benzer bir yapıyı oluşturup installer'ın LAN üzerindeki bu http server üzerinden kurulumu yapması. (Bunu yapmak için bir script vs. kullanarak tabii!) 3. Biraz saçma olabilir ancak kurulumda sunucu olarak kullandığım makinenin CD-Rom'una istemci (kurulan) makinenin istemlerine göre ilgili CD'yi koyacağım şekilde çalışmak. (Bu biraz şark kurnazlığı -boşa çıkar genelde- gibi görünüyor ama...)

Sonuçta bir laptop'u PXE destekleyen makinelere zahmetsiz debian kurmak için kullanmak isteğindeyim.
Bunun için gerekli adımlar olarak
-dhcpd kurdum ve PXE boot için konfigürasyon bilgilerini oluşturdum.
-tftpd kurdum ve pxeboot.0 vs. dosya ve klasörleri yerleştirdim.
-Boş makinenin açılmasını ve debian mirrorları üzerinden kurulumu yapmasını test ettim.

Bu arada laptop üzerinde (en azından şimdilik) Debian yok, Mandrake var.

Uzun mesaj için kusuruma bakmayın.
Görüşlerinizi bekliyorum.

Mehmet K.
Trinoks Yazılım