Re: Bir Kac Yeni Dokuman

begin  Recai Oktas <roktas@omu.edu.tr> dedi ki:
> * Serdar Aytekin [2004-09-07 21:53:58+0300]
 --8<--

> * Son olarak; Exim'i sevelim, koruyalim :-)

Konuyu biraz açabilir misiniz? MTA seçiminde Exim ile Postfix arasında
kesin bir tercih yapamıyorum. Debian Exim'i tercih ettiği için
şimdilik Exim kullanıyorum ama Debian'ın Exim tercihindeki ana etkeni
bilmiyorum. Exim GPL, Postfix özel lisanslı ama ikisi de "serbest"
lisans kapsamına giriyor. Belki de daha başka bir sebep yüzünden
Exim tercih ediliyordur ama, kesin bir tercih yapabilmem için yeterli
veri yok elimde.

--
Abdullah        | aramazan@ |
Ramazanoglu     | myrealbox |