Re: Wlan Kartlarin Kurulumu [Onceki Konu : Kernele symlink nasil yapilir ?]

* Oktay Ozcengiz [2004-10-29 21:52:09+0300]
[...]
> Hatta bence man sayfalarını sisteminize indirip Türkçe olarak kurun. Çok
> ciddi bir emeğin ürünü ve benim gibi kuşdili bie bilmeyenlerin Linux
> kullanabilmesinde önemli payı var.

Cok yerinde bir oneri.  Turkce kilavuz sayfalarin paketi de mevcut.
Unstable veya Testing'i takip ediyorsaniz:

    apt-get install manpages-tr

Turkce karakterlerin dogru sekilde goruntulenmesi icin paketle birlikte
gelen README dosyasindaki uyarilari okumayi unutmayin.