Re: Wlan Kartlarin Kurulumu [Onceki Konu : Kernele symlink nasil yapilir ?]

Merhaba,

> Daha once ndiswrapperi modul olarak yuklemistim ama modul yuklu oldugu
> halde
> karttan isik gelmiyordu.

Daha ndiswrapper ile ilgili yontemi, belirtilen sekilde uygulamis ve sonuc
alamamissaniz, bu noktada soyleyebilecegim tek sey google'dan hata mesaji
ile arama yapmak veya RTL8180 kartinin kurulumu ile ilgili bilgi iceren
sayfalari dolasmak olabilir.

veya, bu konuda daha onceki mesajlarda da onerilen yontemleri, tekrar
gozden gecirip, butun bu oneriler isiginda tekrar ve daha dikkatli bir
sekilde kurmayi deneyebilirsiniz. Belki gozunuzden kacan bir noktayi bu
sefer yakalama sansiniz olabilir veya google size yardimci olabilir.

> Linuxant programini daha sonra bilgisayardan kaldirmak istedigimde nasil
> kaldirabilirim?

Diger paketi kaldirmak icin "apt-get remove <paket ismi>" veya "dpkg -r
<paket ismi>" komutlarini uygulayabilirsiniz. Kaldirirken paketden hic bir
kalinti olmasin isterseniz <paket ismi> ifadesinden once "--purge" de
ekleyebilirsiniz.

> Birde hda1 ve hda5 root haricinde nasil erisim yapabilirim?
> /dev/hda1     /windows/c   vfat    auto,defaults,user,rw   0       0
> /dev/hda5     /windows/d   vfat    auto,defaults,user,rw   0       0
> Ayni sey usbstick icinde nasil yapabilirim.
> /dev/sdb1     /media/usb    auto  auto,defaults,user,rw   0       0
> bu kismi ben sonra ekledim su ana kadar acilista sorun vermedi.

/dev/hda1       /windows/c          auto    auto,users,rw,exec,umask=000 0 0
/dev/hda5       /windows/d          auto    auto,users,rw,exec,umask=000 0 0

/dev/sdb1       /media/usb          auto    auto,users,rw,exec,umask=000 0 0

ifadelerinin ise yaramasi lazim.

Saygilarimla,
Serdar Aytekin