modprobe.conf

Selam;
modconf ile modül yüklemeye kalktığımda /etc/modprobe.conf'u bulamadım diye bir hata veriyor. Modüllerin yüklenememesinin sebebi bu mudur yoksa sadece bir uyarımıdır. Kernel 2.6.7 kullanıyorum. /etc dizininde ise modprobe.d adında bir dizin ve modprobe.devfs adında bir dosya var. Acaba modprobe.conf dosyasını oluşturmanın bir yolu var mı?  Bir yerlerde generate-modprobe.conf adında bir script gördüm ama debian da yok sanırım. module-init-tools paketinden çıkıyormuş ama bende kurulu olduğu halde öyle bir betik yok.

Mehmet Türker
http://www.turker.name.tr