RE: scsi emülasyonundan sonra müzik cd'sini dinleyememe - sözcük hatasi düzeltme

Merhaba,
On Wed, 2004-07-21 at 01:30, Emre Sevinc wrote:

> Ancak ayni cihaza MUZIK CD'si takip mount etmeye kalkinca
>
> mount: wrong fs type, bad option, bad superblock on /dev/sr0,
>        or too many mounted file systems
>
> hatasini aliyorum. Forumlari, listeleri falan kurcaladim, /dev/sr0'da
> /dev/cdrom olarak
> sembolik link verin haricinde bir öneri bulamadim, o isime yaramadi,
Muzik CD'leri mount edilmiyor. Bunlar icin ya bir CD okuyucu kullanmak,
ya da XMMS icin gerekli plugin'i indirip kurmak gerekiyor. GNOME ve
KDE'nin kendi CD okuyuculari var. (GNOME icin gnome-media paketi icinde)

Iyi calismalar...