Re: modprobe.conf

Merhaba,
On Wed, 2004-07-21 at 10:26, Mehmet Türker wrote:
> Selam;
> modconf ile modül yüklemeye kalktığımda /etc/modprobe.conf'u bulamadım
> diye bir hata veriyor. Modüllerin yüklenememesinin sebebi bu mudur
> yoksa sadece bir uyarımıdır. Kernel 2.6.7 kullanıyorum. /etc dizininde
> ise modprobe.d adında bir dizin ve modprobe.devfs adında bir dosya
> var. Acaba modprobe.conf dosyasını oluşturmanın bir yolu var mı?  Bir
> yerlerde generate-modprobe.conf adında bir script gördüm ama debian da
> yok sanırım. module-init-tools paketinden çıkıyormuş ama bende kurulu
> olduğu halde öyle bir betik yok.
/etc/modprobe.conf dosyasi "include /lib/modules/modprobe.conf" seklinde
bir satirdan ibaret.

Eger sizde /lib/modules/modprobe.conf dosyasi varsa (ki olmasi
gerekiyor) yukaridaki satir ile /etc/modprobe.conf dosyasini
yaratabilirsiniz.

Ya da daha sagliklisi update-modules paketinin man sayfasina bir
gozatmaniz.

Iyi calismalar...