From: Emre Sevinc [mailto:emres@bilgi.edu.tr]
Sent: Wednesday, July 21, 2004 1:31 AM
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: RE: scsi emülasyonundan sonra müzik cd'sini dinleyememe - sözcük hatasi düzeltme

>fstab içindeki tanimlar dogru mu

Yeterince acik yazamadi isem üzgünüm. Durumu bir daha izah edeyim:

mount /dev/sr0 ya da mount /dev/scd0 islemleri calisiyor EGER CD OKUYUCUMDA
DATA CD varsa, misal mp3 dosyalari filan, bunlarin icinde bulundugu CD'de gezinebiliyorum.

Ancak ayni cihaza MUZIK CD'si takip mount etmeye kalkinca

mount: wrong fs type, bad option, bad superblock on /dev/sr0,
       or too many mounted file systems

hatasini aliyorum. Forumlari, listeleri falan kurcaladim, /dev/sr0'da /dev/cdrom olarak
sembolik link verin haricinde bir öneri bulamadim, o isime yaramadi, üstüne üstlük
bir de kazara "sembolik kisir döngü" olarak adlandirdigim bir duruma yol actim :)

Yine, yeni, yeniden diyorum ki Karagöz'ün dedigi gibi: Yar Debian bana bir care medet! :)