Re: Vncviewer

Yanit icin tesekkurler. Mail attiktan sonra da aramalarima devam
etmistim. apt-get.org'dan vnc icin bir src adresi bulup ordan yukledim.
Bu sefer sorunsuz calisti. Daha onceki denemelerimde bulamamis ve paketi
kaynak kodundan kurmak zorunda kalmistim...

Bu konuda merak ettigim baska bir sey var. superonline, ttnet, vb.
ISS'lerden internete baglanan makinalara da vnc ile ulasabiliyor muyuz?
Bunlarin ip'leri nasıl oluyor? Yani bağlanıldığında alınan ip buna imkan
veriyor mu? Yine ag icindeki herhangi bir makinaya (baska bir bilgisayar
uzerinden internete cikan) NAT vs. ile ulasmak mümkün mü vnc ile?

Tekrar tesekkurler, iyi çalışmalar...