Re: Vncviewer ve MOZILLA DEB SEARCHER

herkese merhaba benim mozilla sidebar search eklentisi icin
yazdigim bir search modulu vardi:
http://linuks.mine.nu/volkany/tmp/debfile/
ornegin dyelim ki abc.so.x dosyasi hangi paketin icinde
bunu hemen yazip aratbiliyorsunuz. yalniz ontanimli olarak
stable paket listesinin i386 listesinde ariyor. isterseniz
kendiniz bu secenkleri ayarlayabilirsiniz....

neden bunu bu habere ek yazdim: diyelim ki sayin E. Erdem
libstdc++-libc6.1-1.so.2 dosyasinin hangi pakette ve dizinde
oldugunu merak ediyor hemen aratip ogrenebilirdi ;)

iyi calismalar...