X-Manager problemi

Merhaba,
gnome (2.2) coktu ve tekrar yuklemek zorunda kaldım. Ama ondan sonra
default-display-manager'ı otomatik olarak başlatmamaya başladı.
default-display-manager'ı xdm olarak ayarlayınca açılıyor (yine gdm'yi
çalıştırıyor). Ama gdm olarak ayarlayınca startx başlatıldığı zaman bana
bir uyarı veriyor. Uyarı; "Zaten bir x pencere yöneticisi şu anda açık.
(Halbuki gdm başlamıyor) Başka bir x pencere yöneticisi başlatmamı ister
misin?" tarzında.

Her seferinde /tmp/.X0-lock dosyasını root olarak silip yeniden startx
ile başlatmak zorunda kalıyorum. O zaman bir problem çıkmıyor gdm
başlıyor.

Açılışta direkt gdm ile başlamasını ya da hiçbir pencere yöneticisini
açmaya girişmeden bana console'u getirmesini istiyorum. Böylece hiçbir
dosya vs. ile uğraşmadan sadece startx ile X ortamına geçebileyim
istiyorum.

Bir de (daha önce ayarları kaydetmişim bir kere) X her açılışında 3 tane
console ekranı da açılıyor. Bu ayarları nerden değiştirebilirim. Yani
açılışta bu console ekranlarının açılmamasını nasıl sağlayabilirim.

Şimdiden teşekkürler, kolay gelsin...