kurulum ekranindan ekran goruntusu alma

merhaba, aslinda bu mesaji debian-devel listesine
atmaliydim ama ilk once konu ile igili turk arkadaslara
danisayim dedim...

gecen gun baska bir linux severle debian-redhat it dalasina
girdik (yani o derece dustum =)
saka maka bir yana guzel bir tartisma oldu cok sey
ogrendim
ama bir konuda adama cevap bile veremedim
aldi takti severn cd'sini ve kurulum ekranina gecti ve sonra
bana dondu ve soyle bir dialog gecti aramizda:

_ peki diyelim debian cok iyi ve ben debian kullanmak
istiyorum. diyelimki debian kurulumu hakkinda bir dokuman
yazmak istiyorum. peki kurulum ekrani goruntulerini almak
istersem?
_ fotograf makinesi yada wmvare olabilir mi?
_ peki ya ben sana redhat'ta bu isi yapan bir program
geliyor dersem
_ a sey simdi, sey yani...

bu konuda bana yardimci olabilecek biri var mi? debian'dan
boyle bir ozellik mevcut mudur, ya da eklenme calismalari
basladi mi?

simdiden ilgili herkese cok tesekurler
iyi calismalar...