Re: kernel patch ve dahasi

Merhaba,

Tesekkurler islem tamam. Debian'in kararli yayisi insanda karar birakmiyor.
Diyorsunuzki demek mevcut hal en saglam halmis. Standart gelen bf24 kernelinin
bir ozelligi var mi? ben apt-get ile stable surumden yeni kernel yukleyince
avantajim dezavantajim ne olur?

Benim bu kernel denemelerini yapmamim sebebi linuxla VPN(pptp,freeswan vs)
yapmak. Merak ediyorum bu gibi security uygulamalari icin tasarlandigindan
patch vs gerektirmeyen bir linux var midir?