Re: debian ve netfilter

Selam,

/etc/network/options

dosyası içerisine

ip_forward=yes

satırını ekleyebilirsiniz. /etc/init.d/networking start denildiğinde forward
aktif edilir.

Iptables kurallarını ekleyip çıkarın (komut satırında)
Sonra /etc/init.d/iptables save kural1

gibi bir komutla geçerliş ayarları kaydedebilirsiniz.

/etc/default/iptables

dosyasındaki açıklamaları da okumanızı öneririm.

Per 17 Tem 2003 10:27 tarihinde, Bilgin Metin şunları yazmıştı: