UDF

Merhaba,
Knoppix 3.1 kullanıyorum. Knoppix HD'ye yüklü olarak kurulu. UDF ile kayıt
yapılmış CD'leri okuyabilmek için udftools.deb paketini kurdum. Ancak CD
writer formatlı ve yazılı bir CD yerleştirince "no medium found" hatası
veriyor. CD okuyucu ise bir readme.txt dosyasında "Please read this CD in a
system with UDF reader driver." uyarısı yapıyor. Diğer stndart CD'leri her
iki drive sorunsuz okuyor.

Ayrıca sistemde çalışan servisleri açıp kapatmak için GUI bir program (webmin
kadar detaylı olayan) önerebilir misiniz?

Teşekkürler.
--
Zeki Çatav
catav@isbank.net.tr