Re: APT + eski/yeni versiyon+k7

* imran.geriskovan@ttnet.net.tr <imran.geriskovan@ttnet.net.tr> [2003-07-09 13:39:00+0200]
> Ha bir ipucu daha:
>
> eger mc kullaniyorsaniz soyle bir kolaylik var:
>
> - elinizdeki herhangibir deb dosya ustune gelin.
> - Enter a basin. (Deb dosya icindesiniz simdi
>   bu deb dosyanin sisteme ekleyecegi seyleri goruyorsunuz.)
> - en tepede "install" calisabilir dosyasi var.
> - ustune gidin.
> - enter a basin.
> - paket yuklensin. :)
>
> dpkg -install ivir zivir uzuuunnnnkarisikpaketismi.deb
>
> yazmaktan kurtulun. :)

Bunu yilin ipucu seciyorum :-)  Yaw Allah inandirsin sizi, ben bu
deb'leri `mc' ile cok kurdum ama soyle yapmakta idim bugune kadar: komut
satirinda `dpkg -i ', paketin ustune gel, Esc-Enter ile ismi komut
satirina tasi...  Neyse simdi farkettim bunu, gozumuzden kacmis :-)
Tesekkurler...

Bu arada baska ipucu var mi?  Off-topic olarak arada bir boyle
ipuclarini listeye gondersek guzel olur esasinda...