Re: APT + eski/yeni versiyon

Merhabalar,

Mesela snort 1.9 da guvenlik acigi oldugu icin hemen 1.9.1 cikti. Bu boyle iken
debian woody stable da tam emin degilim snort 1.8.3 geliyor. Mesela bu
verisiyonda da bir hata olsa debiancilar yeni stable versiyonami geciyor yoksa
1.8.3 versiyonunu patch'liyorlar mi? Burada bir kural var mi? Bazan
versiyonlarin eski olmasi guvenlik acigi olabiliyor. Bir de mesela kernel 2.4-
18-bf24 te bir guvenlik acigi ortaya ciksa apt-get update mekanizmasi bir patch
ile olayi cozebiliyor mu? yoksa cekirdegi bizim derlememiz mi gerekiyor?
tesekkurler

Bilgin

Quoting imran.geriskovan@ttnet.net.tr: