Debian'da sürücüsü olmayan network kartı

 Merhaba,

Bu soruyu bir kaç gün önce Fazla Mesai'nin forum sayfalarında
ttp://www.fazlamesai.org/forum/viewtopic.php?t=144) sormuştum ama şu ana
kadar bir cevap alamadım. Sanırım soruyu sormak için önceliği yanlış
platforma verdim. Doğrusunun önce bu listeye danışmak olduğunu yeni fark
ediyorum. Umarım doğru sonuca ulaşmama yardımcı olursunuz.

Şirketimizde DB Server olarak kullanılmak üzere Compaq Proliant ML310 Server
aldık. Ve ben bu server'a debian kurmak istediğimde bir türlü ethernet
kartına uygun kernel modülünü (doğru terimleri mi kullandım acaba?)
Debian'ın kurulum CD'si içinden bulamdım.

Compaq'ın sitesine baktım ve bu kart için gerekli modülü sağlayan src.rpm
paketini buldum. Bu paketi debian kurulu başka bir makinada açtım ve
readme'den anladığım kadarıyla make işlemini yaptım. Şimdi elimde 'o'
uzantılı bir takım dosyalar var. Sorum şu bundan sonra ne yapmam gerekiyor
yani :

1. Gerçekten elde etmem gereken dosyalar o uzantılı dosyalar mı?
2. Bu dosyaları disketten debian'ın anlayacağı şekle nasıl getirebilirim?
3. Bu tip sorunlar için başvuracağım buradan başka bir kaynak (site, mail
grubu, forum) var mı?

Teşekkürler.

Çağatay Tengiz