Re: ITU debian gnu/linux yansisi - 2

Debian arşivi şu anda bile 60 GB sınırına dayandığından dolayı burada en iyisi
bir tane 100+ GB ide disk kullanmak olur (fiyat yüzünden)

100 GB'lık bir disk 3-4 sene idare etse zaten yeterli olur.
Bandwidth kullanımı artarsa okuldan kısıtlamaya gidebilirler, ancak şu aşamada
yoğun bir kullanım olmayacaktır.

Bir başka seçenek de belirli mimarileri yansılamak olabilir.
Sadece i386 için yansı tutulursa, ihtiyaç duyulan disk kapasitesi oldukça
azalır, yansılama işlemlerindeki bandwidth kullanımı düşer vs.

Listede i386 dışındaki bir mimaride Debian kullanan var mı?

Sal 04 Kas 2003 16:15 tarihinde, Enver ALTIN şunları yazmıştı: