Re: ITU debian gnu/linux yansisi - 2

merhaba hocam,

> Harddisk demek istiyorsun, hda derken sanirim :)

dogru =)

> Onerim bir tane 100G disk almak yerine 2 tane 60G 7200rpm 8M cache
> sahibi Western Digital disk almak ve bunlari Software-RAID1 ile stripe
> etmek olur. ~$140 gibi bir fiyata patlayacagini tahmin ediyorum.
>
> Bu sayede yerel agdan baglanan 50 tane kullanici sistemi kolay kolay
> dizlerinin ustune indiremez :)

hocam "Software-RAID1 ile stripe etmek" eylemini biraz daha KIT bir
insanin (kendisi ben oluyorum) anlayabilecegi sekilde acar misiniz?
normal sekilde 2 diski baglamak ile bu dediginiz metdo arasindaki
farklar nelerdir.

bir de internette sordugum kadari ile RAID turu disklerden bahsettiler.
masallah bunlarin fiyatlari benden 2 tane satsak anca eder gibi
algiladim ben. acaba bu konu hakkinda da biraz bilgi verir misiniz?
(google'ladim ama cok teknik bilgi mevcut, bende anlam zorlugu yaratti)

iyi calismalar...