Re: CVS =?ıso-8859-9?q?=D6nerisine?==?ıso-8859-9?q?=20=DDhtiya=E7?=

Recai hocam bu yazıyı hazırlarsa süper olacak :)

Bu arada ben bir iki şey sormak istedim. Şahsen cvs'i beğeniyorum eksikleri
var ayrı. Özellikle branch, tagleme, branch üzerinden branch vs. bir kere
alışıldı mı kullanışlı. Subversion'da branch ve tag o anki dizin yapısının
kopyalanmasından oluşuyor anladığım kadarıyla. Bu da çok yoğun bir projede
binlerce dizin kopyası demek mi oluyor?

Bir de asıl merak ettiğim locking mekanizması içi subversion'da bir çözüm var
mı?

Oldukça ümit vadeden bir proje, elemanlar ufak ayrıntılara dikkat ediyorlar.
Mesela network trafiğini azaltmak için hem update hem commit işlemlerinde
diff'ler gönderiliyor. Cvs'te sadece update diff üzerinden yapılıyor vb.

Cum 03 Eki 2003 02:07 tarihinde, Recai Oktas şunları yazmıştı: