Re: NIC Driver

Realtek 8139 chipseti için destek zaten default kernel içerisinde var.

Belirttiğiniz ALFA GFC2204 ethernet kartı büyük olasılıkla tulip modülü ile
çalışıyordur. Kurulumda modül yüklerken tulip'i seçmeyi deneyin. Ya da kurulu
bir sistem ise

modprobe tulip

komutunu deneyin.

Default kernel içerisinde modül olarak tulip olup olmadığını bilmiyorum ama
şansınızı bir deneyin.

Per 02 Eki 2003 16:45 tarihinde, Çağatay Tengiz şunları yazmıştı: