Re: Off topic: debian-user-turkish istatistikleri

Selam,

Anlaşılan herkesin yoğun olduğu bir dönemdeyiz. Böyle zamanlarda yapılabilecek en iyi şey çeviri olabilir. Sıkıldığımız zamanlarda günde 10-15 dakika ilgilenebilirsek epeyce yol katedebiliriz. Fazlamesai.org editörlerinden ricam, wiki platformunda yeni doküman önerebilmek için neler yapılması gerektiği hakkında web sitelerine ufak bir yazı/link koymaları. Az önce çevirmek üzere yeni bir doküman eklemeye çalıştım ama bunun nasıl yapılacağını bulamadım. Aynı durumda başka arkadaşlar da olabilir, veya sadece benim kabiliyetsizliğimdir :)

Mutlaka çevirilmesi gerektiğini düşündüğüm web sayfalarını aşağıda çıkardım (Bazıları çevrilmiş
ancak güncel değil). Bunları fazlamesai.org/ceviri'ye nasıl ekleyebiliriz?

http://www.debian.org/intro/about
http://www.debian.org/distrib
http://www.debian.org/CD/vendors
http://www.debian.org/distrib/cd
http://www.debian.org/CD/jigdo-cd/
http://www.debian.org/CD/http-ftp/
http://www.debian.org/distrib/netinst
Installation Manual çevirilebilirse süper olur ama epey büyük
http://www.debian.org/contact
http://www.debian.org/CD/netinst/
http://www.debian.org/distrib/floppyinst
http://www.debian.org/doc/
http://www.debian.org/releases
http://www.debian.org/support
http://www.debian.org/international
http://www.debian.org/devel/join/
http://www.debian.org/devel/website
http://www.debian.org/devel/website/desc
http://www.debian.org/devel/website/working
http://www.debian.org/devel/website/translating

Ayrıca çeviri yapacak yeni pek çok arkadaşımız çıktığına göre http://www.debian.org/international/Turkish sayfasını da güncellemeliyiz. Bu sayfada mutlaka Türkçe çeviriye katkıda bulunmak isteyen arkadaşlara
yol gösterilmeli. Hep birlikte sayfanın içeriğini belirleyebiliriz.