Re: Off topic: debian-user-turkish istatistikleri

On Thu, 15 May 2003 23:44:10 +0300 (EEST)
"Recai Oktas" <roktas@omu.edu.tr> wrote:

> P.S. Ozgur nerelerde? Yeni bir ceviri atagi daha bekliyoruz
> kendisinden. Motor'u calistirdik, hiz kesmeyelim ;)

Merhaba,
Çeviri atağı, savaşın başlaması ile hayret verici bir şekilde az ilgi
ile karşılandı. Kısacası o günlerdeki dünya şartlarından dolayı "ölü
doğdu".
Şu sıralar öncelikli olarak vizelerimle meşgulüm ve okul kapanana kadar
bu böyle devam edecek gibi görünüyor. GNU/Linux konusunda yerel
çalışmalar yapıyorum. İzmir'de üniversite öğrencilerine ve
elektrik-elektronik mühendislerine yönelik özgür yazılım, GNU ve yazılım
lisanslarını tanıtıcı bir seminer verdim. Bir kaç hafta içinde Linux
konusunda da bir seminer daha düşünüyoruz. Bu kez takım çalışması (belki
İzmir'den LKD üyelerinin de katılacağı) ile bir tanıtım semineri
hazırlayacağız.
Herkes için GNU/Linux başlıklı postama ek olması düşüncesi ile bir
LinEx incelemesi de göndermeyi düşünüyorum ilk fırsatta. Debian
kullanıcılarının bu fikri zihinlerinin bir köşesinde korumalarını
istiyorum.
Çeviri konusuna dönecek olursak, _listeyi kısaltarak_ yeni bir çalışmaya
başlamak fena olmazdı. Ayrıca hala genel bir TODO listemiz yok; ilk
tamamlamamız gereken şeyin bu olduğu konusunda hemfikirdik sanırım.
Sonuç olarak ben buradayım ancak çalışmalarımı daha çok
yerel olarak sürdürüyorum.
Saygılar..