Re: Root Hesabı

Makinenin başına gidebiliyorsanız şifreyi değiştirmeniz mümkün. Telnet ile root loginler engellenir, ssh ile bağlanıyormuşsunuz önceden büyük olasılıkla ve orada root logine izin veriliyormuş. Sistemde bir normal kullanıcı hesabınız var ise ssh veya yoksa telnet üzerinden bağlanıp su - ile şifreyi deneyebilirsiniz. Bunun ötesinde diyebileceğimiz bir şey yok, bu listeye "root şifresini uzaktan bağlanıp nasıl kırarım" şeklinde soru sorduğunuzda sanıyorum alacağınız cevap en fazla bu kadar olacaktır.