Re: Root Hesab?

makina basindan,

Lilo: sirasinda eger Linux label li bir image den boot ediyorsaniz...

Lilo: Linux init=/bin/bash rw

yaparsaniz sistem sifresiz direk bash a dusecektir.. Burada sifreyi degistirebilirsiniz.

Grub kullaniyorsaniz . Sectiginiz image uzerinde yanlis hatirlamiyorsam 'a' tusu ile boot parameter
verebiliyorsunuz.. Yine ayni sekilde .... init=/bin/bash rw ekleyerek sistemi sifresiz acabilirsiniz..

remote olarak uzaktan pek mumkun gozukmuyor. iyi calismalar.