Re: apt source

Merhaba,

Debian'a yeni başlayan bir kullanıcı olarak size
Hands On Debian Guide'ı tavsiye ederim orjinali burada
http://www.linuks.mine.nu/~docelic/debguide/en/

Türkçe çevirisi için de

http://www.fazlamesai.org/ceviri/wakka.php?wakka=CevrilenDokumanlar

adresine bakabilirsiniz. Apt'ın anlatıldığı 4. bölüm çevrilmiş durumda.

İyi çalışmalar