pgi

 Merhabalar

 Progeny nin sayfasinda ve debian arsivlerinde pgi isimli
 progeny graphical installer diye bisey gordum ve denemek istedim.

 http://archive.progeny.com/progeny/pgi/

 adresinden iso yu indirip kuruluma gectigimde iso nun network install
yaptigini gordum
 bandwith sorunu olmayanlar icin oldukca kullanisli fakat nedense installer
gidip debian amerika mirror
 undan download ediyor dosyalari , bu graphical installer icinde kurulum
icin mirror secimi olsa bence harika
 olacak , genelde cevremde gordugum kadari ile debian in text based
kurulumunun zorlugundan bahsediliyor
 (gerci bence redhat mandrake suse vs dagitimlardan cok daha basit ama )
sanirim insanlara debian in su anki
 installer i pek user friendly gelmiyor , bu pgi i ftp.tr.debian.org yada
ftp.linux.org.tr dan paketleri download
 etmesi icin lokal dns imde ftp.us.debian.org icin ftp.tr.debian.org un ip
sini girmekten baska yapabilecegim
 bisey olup olmadigini bilen varmi aramizda ?

 cevaplar icin simdiden tesekkurler

 - Vasfi UYSAL