Re: Debian Kurdum da :))))

Muhtemelen (yanılıyor olabilirim) root olarak değil
başka kullanıcı ile nano açtığından salt-okunur
olarak açtı dosyayı bu yüzden de değiştiremedin.

vi'a gelince, vi editörlerin şahı olarak ;) biraz ilgi
sevgi ister, şimdilik bulaşmasan iyi olur, sistemi
tam çalışır hale geldikten sonra bence iyi bir yatırım vi.

Kolay gelsin