From: KIVILCIM Hindistan <sundance@fazlamesai.net>
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: Re: Debian Kurdum da :))))
Date: Sat, 19 Apr 2003 21:05:17 +0300

Muhtemelen (yanýlýyor olabilirim) root olarak deðil
baþka kullanýcý ile nano açtýðýndan salt-okunur
olarak açtý dosyayý bu yüzden de deðiþtiremedin.

vi'a gelince, vi editörlerin þahý olarak ;) biraz ilgi
sevgi ister, þimdilik bulaþmasan iyi olur, sistemi
tam çalýþýr hale geldikten sonra bence iyi bir yatýrým vi.

Kolay gelsin

On Sat, 19 Apr 2003 15:08:09 +0000
"E& Erdem" <werdem@hotmail.com> wrote:

> Herkese çok tesekkurler,
> Bu mesaji Debian üzerinden yaziyorum. :)))
>
> Tavsiyelerinize uyup verdiginiz dokümanlarin hepsine bakacagim. Ama gorunen
> o ki bir sure daha basinizi epey bir agritacagim...
>
> NOT:
> nano /etc/network/interfaces calistirdim ama gelen ekranda yeni degerler
> girmeyi bir turlu beceremedim.
> Cengiz'in yazdigi yontemle yaptim. Onda da gw adresini (vi, joe etc)
> kaydedemedim. joe hata verdi, vi de bir ekran geldi karsima, neresine ne
> yazacagimi bulamadim.
> [...]

KIVILCIM Hindistan

fazlamesai.net/sundance

email:sundance@fazlamesai.net