SV: Gruppmail system

Hej!

PHPlist använder sig av en "email transport class" som heter PHPMailer
(http://phpmailer.codeworxtech.com/ ).

Utvecklarna bakom PHPMailer har också byggt en nyhetsbrevshanterare baserat
på sitt eget library:
http://phpmailer.codeworxtech.com/index.php?pg=phpmailerml

Jag har inte testat själv, eftersom jag håller på med en egen lösning
baserad på PHPMailer. Men om någon provar ovanstående är jag mycket
intresserad av feedback.

/ Martin